Saturday, April 26, 2008

Kunyit Putih

Saya mengalami penyakit batuk yang sangat teruk, sampai boleh jadi lelahla. jadi ramai kawan-kawan yang perihatin, termasuklah dr. safar, dia bawa hampir sekilo kunyit putih untuk saya gunakan. saya pula jenis yang sangat percaya dengan perubatan cara herba ni. Malamnya, saya tumbuk kunyit putih, masuk air panas, tapis, dan minum .... yo pahir giler. tapi ubat, tak kisah. minum begitu tanpa campur apa-apa lain. Alhamdulillah ... malam tadi tidur dengan nyamannya ... dan hari ini dengan mudah saya menjalan tugas sebagai moderator seminar pembangunan industri filem. Terima kasih Allah S.W.T dan Terima kasih dr. safar.

Ada sesiapa nak mencuba .... boleh laa... strongly recommended.

1 comment:

aryani ariffin said...

kunyit putih tu macam mana rupenye..ade ke macam kunyit biasa tu..